Första riktiga skoldagen

Blev det inte onödigt många inlägg igår eller, tecken på att jag inte hade något liv, jaa ! Sitter hema hos min kära homie Johanna nu som jag träffade för första gången idag på över en vecka, va så sjuukt kul att ses igen. Därimot var de inte lika kul med vanliga lektioner i skolan. Men de var mest genomgångar om vad vi ska göra den här terinen och så, förutom i spanska, SÅKLART. Där började vi jobba på direkten... Aja nog snackat om skolan jag är redan trött på skiten, inte nog med att jag kom försent till min svenska lektion idag också, ovanligt.

Nej nu ska jag vara lite social mot Johanna innan hon åker till sin träning sen ska jag nog hem och plocka undan lite sen ska jag lägga mig i ett bad I think. Så skönt.

Hihi blev en latte på waynes förut btw, fan vilken tur jag har som har Johanna hon tycker iaf om det :)

Jag måste dit någon gång innan jag dör !


Kommentarer
Postat av: johanna

pusspåre / din HOIE :D<33

2009-08-31 @ 22:04:08
Postat av: Anonym

när kommer gotlands bilderna ?

2009-09-01 @ 07:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0