när jag går i mina gyllene skoor

Då har den här söndagen gått också och kommer aldrig mer tillbaka. Haha oj vad tragiskt de där lät. Nej men jag köpte ju nya träningsskor förut, då slog mig tanken om att skolan börjar ju imorn, likaså idrotten som vi har en timme om dagen. Jag brukar oftast klaga på de men jag har ju värta chansen att få må bra och verkligen vara nöjd med min kropp, varför tar jag den inte ? I år ska jag träna hårdare på lektionerna och försöka ge allt. Kanske kan gå ut med ett MVG i slutbetyg då, who know's ? ;) Men ska man lyckas måste man ju ha ett par skor som passar. Here's the new pair :)



Inte dem snyggaste men jävligt sköna för att kosta under tusen lappen,
tack mormor för att du la ut lite money så länge :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0