it's a good day



















Jag träffade Johanna idag för första gången på typ 4 veckor, hemskt ! Hemskt att inte få ha träffats på skiiit länge, men nu är hon hemma från sin språkresa i england och alla franska bögar. Självklart gick vi till waynes typ de första vi gjorde och jag fick i mig sommarens första karamell latte, muuums ! Tack Johanna :) Sen promenerade vi hem till henne där hon visade lite vad hon köpt i england, ungefär 250 (ironi) handväskor man skulle kunna döda för oh lite annat smått oh gott. Sen satte vi oss framför scrubs ett tag sen åkte jag hem. Kul oh träffa lite FOLK igen !



Kommentarer
Postat av: matilda

sv: tack :) det är sannaberg.blogg.se som har gjort min design :D

2009-07-30 @ 20:27:51
URL: http://matildamarley.blogg.se/
Postat av: johanna

roligt att träffas iggen!!!:D<333

2009-08-04 @ 10:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0