Ett till steg i livet, nu är jag konfirmerad ! 31/5 2009... Go me ! :)

Haha naevars, men det var kul i kyrkan, men varmt. Det är en
väldigt liten kyrka och det var mycket folk så det blev ganska
varmt, plus att vi konfirmander satt ihop tryckta på en liten
"läktare" framför ett fönster där solen sken rakt in...Hot like hell !

Mamma, pappa, mormor, morfar och mormors kusin var
dom som kom så vi har suttit oh käkat ohså nu..mysigt.
När jag kom hem åt jag smörgåstårta, jävligt gott men
nu är jag helt proppfull, får inte ner mer asso.

Nä nu börjar det bli riktigt jävla hett här på altanen med
nylon oh hela köret så jag ska förflytta mig inåt. Bilder 
kommer snart. Puss så länge <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0