Första advent

Okej det är helt sjukt vad tiden går fort, det är första advent och snart är jullov, sååå sköönt !

Men ja, i fredags, var jag med Johanna. Blev en runda på stan, hittade inget. Sen blev det en runda ner till strömmen och runt lite där nere. Har några bilder på min dåliga kamera men de va inget intressant så jag skiter i att lägga upp dem. Senare fram mot kvällen gick vi hem till henne men jag var jätte trött, på dåligt humör och kände mig jätte konstig så jag gick hem. Japp, jag missade bussen så blev en promenix hemåt igen, helt lonley i mörkret, mys.

Igår blev det att sova lääänge, sen ner till stan och möta Madde och Julia. Jag hittade en tröja, jätte fin, från gina. Sen åkte vi till klocket så att de fick äta sen tillbaka till stan, sen träffade vi Adde på donken lite senare och blablabla... sen åkte vi typ sjutti spårvagnar fram och tillbaka, jäääätte kuuul lördag xd Nej men de va faktiskt jävligt kul, man va ju med de bästa!

Och jusste, i stan har de lagt in typ fejk snö mitt i stan där man kan..ah ja vet inte, en del har snöbollskrig, en del klättrar upp och leker och en del fotar. Sen var de några bla***r som stod och fotade där, de hade antagligen aldrig sett snö förut eller så tyckte de väll att de va ett mirakel att de hade snöat lite på ett och samma ställe mitt i stan. Haha men iaf, jag älskar att härmas så ja stod några meter ifrån och fjantade mig om att jag också ville vara med på kort, sen kommer de såklart fram till oss och frågar om vi ville ställa upp på en bild, snälla som vi är ställde vi upp. Haha de va inte liiite kul.

Men ah, nu är de sönda, första advent. De firar jag och min vän bengt med ett glas julmust så här på morgonen (notera att klockan råkar ha blivit över ett), blir snart att laga lite mat för jag vägrar ära frulle såhär dags, smakar ju bajs!


Tröjan jag inhandlade igår, jag är inte säker på om
jag valde rätt färg på hemsidan närjag tog bilden.

www.ginatricot.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0