vill ha sommar!

Tycker ni att det känns som jultider ? Just nu längtar jag bara till sommarlovet, gud va skönt att slippa kalla fötter, en massa stora och jobbiga kläder och skolaaan. Vakna sent, dra på sig bikinin och bara gå bort till badbryggan på landet och dyka i. Så jävla skönt, eller att kunna ta cykeln eller gå till kompisar istället för att passa en massa busstider hela tiden, åååh, de finns inge bättre än sommarn !


Oj shit, kolla va brun ja va, gentimot nu, nu skulle ja inte synas om ja
la mig ner i snön (den som inte existerar), och kolla håret som var helt
vitt av solen, nu känns de nästan brunt .... och utväxten börja komma
nu med. Jag har aldrig färgat, har slingat blonda slingor en gång när
jag precis köpt mitt löshår typ (ett år sedan) och endå blir de utväxt på
vintern för att de solblekta växer bort, fan va fult det blir!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0