Just glow

Efter att ha tagit en svängom med damsugaren, funnit ett par svarta converse i garderoben som varit borta hela sommaren samt letat fram lite andra skor, så är jag ganska trött. De är ju trotts allt söndag liksom. 

Så blire nu ett varmt bad, lite tända ljus, egoboost och dagens sjätte kopp vanilj te. Mysigt värre. Jag har knappt öppnat boken så bäst att jag börjar läsa för sen blir de säkert massa skönlitterära böcker i skolan som ska läsas. Minst 800 sidor ska vi ha läst den här terminen tror jag, skönt med lite böcker sen i höst kylan :)


Har hittat en ny hudvårds serie som funkar väldans bra för mina trasiga längder. 
Billigt och bra, balsamet tycks dock ta slut fort..  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0