Love you all

Va precis ute med mamma oh rocky, tog en sväng förbi ica oh köpte en pepsi till mig också.. Okej jag erkänner, den enda anledningen till att jag följde med var pepsi, mmmm :) För tillfället försöker jag plugga men dom garvar som bara fan där nere så de är lite svårt. Rocky blir nämligen helt sjuk när han varit ute länge, han börjar bitas oh leka, hoppa oh skutta oh framför allt springa, som en jävla dåre. Haha han har blivit as snabb så de är skit gulligt när han springer med öppen mun, fladdrande öron oh glada ögon, bebis! Ska försöka få mina föräldrar att inskaffa sig än kamera man kan filma med så kanske jag kan göra videobloggar...om jag vågar, haha. Iaf filma rocky pocky ;) Då ska ni se hur vild han är.



Kramis, ohsen vill ja bara säga att de är lite kul att mina läsare har ökat, inte mycket men lite, alltid kul
med fler ju så hoppas ni stannar, älskar den lilla skalan läsare jag har, puss på eeer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0