Söndag

Var de inte typ igår jag skrev sunday bloody sunday som rubrik ? Den här veckan och helgen har gått fort, men de gör mig inte så mycket, nåra dagarn närmre romme resan :) Ser fram imot den nu faktiskt, brukar inte göra det. Ja vi brukar ju åka till Romme varje år med skolan i fyra dagar, den här gången blir de bara tre dock men de funkar. Men nu ska jag inte sncka om de. Idag blev det att Städa lite på morgonen och sitta lite vid datan sen gick jag ut med Johanna och hennes bjässe till hund hela eftermiddagen. Gick från smedby till ljura så de blev en mysig långpromenad, lite kallt bara men annars var det skönt! När vi kom hem till Johanna såg vi på New Moon en timme och sen åkte vi hem till hennes mamma och sen gick jag hem. Nu har jag precis kommit hem från ica, min bror är lite "sjuk" så han ville ha godis så han tog bilen bort enbart för att köpa en lite chokladkaka, eller ja jag fick gå in medans han satt kvar i bilen. Vilken tönt han är ;) De fick bli en trocadero för min del jag ska ju tagga ner på godiset. Och fasen va god den här läsken är, godare än fanta exotic när man tänker efter. mmmm! 

Haha, nu ska jag plocka undan lite sen plugga lite engelska, matte och no/so...suck !

Here's some pictures from today's walk

 
Söta lilla Johanna med Adde ponken! :)

Fina hund!
Längtar som bara tusan tills vi får fyra små bruna tassar här hemma,
förhoppningsvis blir de snart :) Vi ska isf ha en brun shäffer, men
visst är de vita fina? Haha ja vi kan konstatera att adde gillar snö :D


Nu ska jag fortsätta avnjuta min goda trocadero samtidigt som ja plockar
in lite kläder i garderoben. Mmmm, pure love ! xd

Ha de bra hörreni !


Kommentarer
Postat av: johanna

vadå 100 lager kläder ? :o xd

2010-01-31 @ 20:35:03
URL: http://jjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0