27e juli 2010

Hejhej. Drog mig upp runt 13.00 tiden från sängen och fixade mig i turbofart. Sen gled jag ner mot stan med Johanna för att köpa en tröja, iaf kolla på den. Och självklart köpte jag den ju tillslut med, nöjd som vanligt :)

Snart bär det av mot landet, hoppas innerligt att Lisa tar sig ut, annars dränker jag mig där ute. Och vad säger vi om vädret föresten ? Nu kan de ju fortsätta vara såhär underbart sommaren ut, snäääälla !


Gina 199 kr. Jag ville ha den vita men den syntes inte till nere på stan och den här är nog bättre för mig i höst. Jag blir ju likblek i ansiktet så om jag inte vill se ut som ett spöke så vore nog inte den vita något för mig, men som sakt jag är nöjd ;)


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Fin :)

2010-07-27 @ 19:33:49
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag har med den tröjan exakt lika dan bara att jag har den i röd med marinblå linjer.. <3

2010-07-28 @ 05:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0