Min dag i inga bilder

Åkte ner med Lisa till stan, gick runt där ett tag och dega. Jag hittade ett linne jag testat tidigar på monki för bara 90 spänn nu på rean, bra inköp och det är världens skönaste linne kan jag lova. Alla i hela norrköping har det typ men endå. Efter att vi varit på stan ett tag skjutsade jag ner Fisen till rececentrum och sen cyklade jag vidare till Julia för att prata lite med henne. Trevligt trevligt. Sen åkte jag vidare till mormor och lånade toaletten..bara.. Nej men jag stannade självklart och tömde hennes frys på glass som vanligt, mumma :) Trevligt att träffa henne och morfar ocksååå. Dom har varit i tallin, mucho nice. Jag vill med dit och handla sprit...skoja....eller. Sen åkte jag hem igen och nu sitter jag här och blev väldigt sugen på glass när jag nämnde det i bloggen. Ska ta den där äckliga som pappa köpte men som inte var alls så äcklig som jag trodde men jag säger att den är äcklig endå. Ni fattar vad jag menar, skulle jag säga att den var god skulle den försvinna så fort liksom.

Men nu ska jag..a ta glass så ni får ha det så bra.


Nice. Vill köpa ett i vitt och svart också men jag får inga pengar förens den 20e. Träligt!
Visst var det fint Johanna !? 8-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0