jag lever

Jätte dålig update jag vet men har inte orkat, haft någon lust eller tid till att blogga. Men imorgon är det trosdag och efterskolan går jag på lov så då ska jag uppdatera så mycket som möjligt hela veckan. Firar ni påsk eller ser ni det mer bara som ett lov ? Jag har firat så länge jag kan minnas, alltså ätit påskmiddag hos mormor oh morfar ohsådär men inte mer än så. I år blir det annorlunda. Jonas (bror) kommer hem på fredag så ska spendera helgen hemma oh vara i hans närhet så mycket som möjligt, saknade bror du anar inte vilka tuffa månader de varit utan dig. 2 dagar efter nyår åkte han oh jag har snackat med honom i telefonen kanske 3-4 ggr totalt.... HEMSKT ! Så de ska bli jätte kul att få se honom igen, ska krama sönder honom på flygplatsen, höhö.

Nää nu ska jag fixa mitt kaffe, ta lite vatten och 2 panodil zapp och sen plugga NO, somnade i soffan förut och ingen väckte mig utan de såg på tv medans jag låg brevid och snarka typ, de gjorde mig arg !

Aja, I'll be back ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0