Mina kommande skoldagar


Var väldigt seg imorse
Kom inte riktigt iväg i tid, as usual.. Men skolan var ännu segare.
Hemskt jobbigt. Men jag ska inte klaga för på onsdag är sista
"riktiga skoldagen" sen slipper jag skiten. På torsdag åker vi och
paddlar, kommer nog bli riktigt kul. Kommer hem igen på lördag
vid klockan 12. Sen är det ju helg. Har inget planerat men jag
vet inte riktigt om jag är så sugen på att åka till landet. Hur som helst.
På Måndag är det handledar dag. Då ska vi vara på skolan och
vissa ska typ lana (neeeerds) medans vissa bara ska slappa, kanske
fota osv. På  tisdag är det vollyboll-dag och på onsdag är det
fotbolls-dag och på kvällen är det avslutningsmiddag...snyft !

Sen på torsdagen är det avslutning, sen sommarloooov ! Lovely.
Tiden går så jävla fort nu, imorgon är det fan första juni !!


Nu ska jag äta något mellanmål eller något. Blir ni hungriga när det är varmt ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0