I love lonliness these days


Sitter och skriver ned lite kom-ihåg-grejer på en lista här brevid. Bl.a. lite bok förslag, lite saker att önska sig i jul eller spara pengar till. Känner för övrigt ett behov av att komma bort från civilisationen för ett par dagar, saknar landet och tänker på hur underbart de vore att få åka ut dit själv nu i vinterkylan. Kunna lägga ned all sin tid och energi på att plugga, läsa och skriva. Dricka te och kolla ut över sjön som snart byter form till is. Men skulle garanterat ångra mig så fort mörkret om kvällen kom..dock. Har hur som helst städat mitt rum ordentligt idag, faktistk ! Kände en enorm pinsamhet av att läsa de där om mig själv nedan...då allt faktiskt stämmer, och ja vet att jag inte är en sån person som bara ger upp, snarare någon som älskar att kämpa och utmana sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0