30e september 2010

Hade bara två lektioner idag sen var de planerardag för lärarna så fick gå hem typ tio över elva. Jävligt skönt! Har sett på beck sedan dess typ, eller jag var och handlade en halsduk lite snabbt förut men annars har jag bara legat hemma och segat hela dagen.

Hittade skinnjackan jag vill ha, 499 spänn. Funderar på (om den passar såklart, testade den aldrig) om jag ska långa pengar av bror min tills nästa månad och köpa den nu medans den finns klar. De var ju mest en "inne"-jacka. Men fasen va sniiiigg :)

De här har jag inhandlat på sista tiden men inte pallat visa tidigare.


Mina sjukt sköna kängor från skopunkten: 499 kr

gina 199 kr. Invigdes idag faktiskt, redan hål i den ena fickan. Men super mysig!

Halsduken jag köpte förut. Gina 149 kr. Ville ha den vinröda men den var slut, olivgrön funkar ju med

Och en helsvart lång stickad tröja utan knappar eller något från hm för 199 tror jag. Finns inte på hemsidan.


De var allt, ja mår inte så bra så är lite tråkig, men vi hörs med roligare uppdatering sen kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0