Vad hände igår?

Som vanligt minns jag allt, vilket jag oftast älskar men i de här fallet är det ganska självklart att några minnesluckor inte existerar. Duktiga Fia höll sig nykter hela kvällen och tur var väll de när min lilla partypingla drog igång o börja leva som om de inte fanns någon morgondag, haha. Nej men de blev en bra kväll..tillslut. "Förade" lite i Annas lägenhet vilket var jävligt dött, ganska förstårligt för vi va bara 3 pers. Sen hamnade vi på en hemmafest i navestad. Riktigt nice, va härligt folk där osv :) Ingen aning om vad klockan var när vi fick skjutts hem men de hade börjat ljusna och fåglarna vakna till liv när vi satt i Julias kök och käka lite. Idag är jag glad att Julia ville åka hem och sova igår för de va jävligt skönt att vakna upp på en plats där man känner igen sig !

Nu ska vi rulla hemåt mot mig och sen kommer min babe änkipänki till mig, dagens planer är inte bestämda men jag är ganska seg. En roadtrip till Lisa blir det nog iaf :)

Puss !


Bilden togs när ja o Jullan drog iväg till ensjön för att sitta o snacka o chilla på en brygga vid sjön för 2-3 år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0