Latest

Dagarna rullar på, värmen dödar mig som vanligt och huden har intagit samma färg som felix ketchup. Landet är och kommer förbli den bästa platsen under sommar perioden med sitt 18 gradiga, perfekt svalkande vatten, aldrig vindstilla och trevliga människor man växt upp med. Men staden lockar ändå hem mig så nu är jag hemma efter 3 dar på ön med Lisa. Försöker hinna umgås med så mycket folk som möjligt så idag fick det blir en fika på EH med Ida och en runda i butikerna. Jobbigt att hålla i pengarna när de finns så mycket man vill köpa. Blev en paus sallad sen iaf men sen ska resten av pengarna gå till helgen. Nästa destination blir Nyköping imorgon. Ska bli skönt att komma iväg igen, planerna är att festa, njuta av sommarn till max vid havet med en bärs och såklart umgås med lite saknat folk :)
Ingen av oss firade riktigt midsommar så vi tog igen de själva med nubbe o sill ;)
Så skulle nöten dansa runt den numer ruttna stången..lonley
Inte fan kan hon mata fåglar heller, idioten kasta en hel jävla tekaka i huvvet på en svan ?
mysigt !


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha älskar dig min egna lilla plutt! <3

2011-06-30 @ 23:12:23
URL: http://lisarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0