Äntligen

Får be om ursäkt för mitt vredesutbrott tidigare på förmiddagen, ibland kan jag bara inte hålla käften. Tur att jag gjorde det den här gången o bara skrev om det.. Äääsch, är överlycklig. Vampire Diaries har premiär den 18e november. Äntligen kan man, på numer fredagar, krypa ihop till en liten boll med en kopp te och mysa framför den mysiga o spännande serien :) Kommer bli vampyrkåt, 2 dagar innan är det Breaking Dawn I med anki på bio som gäller. Ååh tröttnar aldrig !

Nu till något intressant..nae sånt har jag inte på lager föresten. Ska böra jobba på en ny design tycker jag så kör vi på lika bra bloggning som jag hade där ett tag.

Snoop Dogg & Wiz Khalifa – Young, Wild & Free - feat. Bruno Mars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0