Hår dilemma

Har ett jävla problem. Hatar folk som uppdaterar varje månad på facebook o frågar hur dom ska ha sina hår men jag frågar ju det så sällan och nu har jag verkligen panik. Har nya ideer hela tiden. Först och främst det mest drastiska, tona håret brunt. Det är ju lockande, de måste jag fan medge men jag pallar inte misstag för de blir så jävla fult tills håret blir normalt igen. En annan sak är att bara klippa topparna och sen färga en tjock slinga svart av underhåret, testade med ankis gamla löshår och de blev faktiskt snyggt. Och en sista grej, tona topparna i någon cool färg som mörkblått eller vinrött? Förändring är ett måste för jag ser förjävlig ut nuförtiden, även när jag fixar håret så klippning och något mer ska det bli. Förslag?






Kommentarer
Postat av: Jezzie

Tycker bilden med de färgade topparna var snygg.Men är lite osäker på om det skulle passa dig men det vet man ju inte förrens efteråt :) annars så är ju 1 slinga fint med

2011-11-05 @ 21:36:16
URL: http://flickangyllander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0