Osammanhängande, orkar inte bry mig idag

Försovning, ni har slutat låta förvånade.
tror jag kommer komma i tid jämt nu.
Då pappa tänker sno 200 spänn varje gång de får ett sånt där sms, damn!
Skolfoto, söt och jobbig fotograf, tror ni jag såg bra ut?
Snedknullad uppstoppad bäver, typ.
Tandläkarbesök,
kommer jag få en tandställning?
NEJ!
Jag som faktiskt vill ha en..
Hade jag hål ? Nej men jag blev beordrad att borsta gaddarna bättre,
du har ju ganska dålig andedräkt.
Like a punch in the face, tackar..
Ja men vem FAN orkar stå med tandtråd i 4 olika vinklar mellan varje tand, seriöst?
Skölja munnen med typ t-röd varje morgon så de brinner i käften?
Vem orkar det?
Vi avslutar dagen med att tvingas hålla sig vaken då bror är på musikquiz på krogen och ska släppas in vid tolv..
Jag vill sova för en gångs skull.
Aja, har sovmorgon och sen ska jag till anki o bli sminkad.
Fint!
Sen blir de praktik!

Nu blev det jobbigt här känner jag, fattar ni ngt överhuvudtaget?
nej men jag vill endå ha en labretpiercing.
Efter att ha fäst en silvrig pärla under läppen med nagellack, galet vad fint, o coolt, och aj vad ont jag kommer få när man visar pappsen sen.
Inte värt !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0