Få som du vill, gör som dom vill



Hade planer på att dra iväg till anki med tanke på att som vi alla vet så betyder ju inte "utegångsförbud" att man sitter inne och deppar tills man får gå ut. Det innebär att man under några timmar/dagars tid idiotförklarar sina föräldrar som till slut vill bli av med ungjäveln och låter än gå ut. And so I did ! Meen, idag kom jag på fler anledningar till att stanna hemma och faktiskt städa lite på rummet och göra några läxor än de anledningar jag hade till att gå ut. Såå, jag stannar här på mitt rum idag med mina vänner datorn, skolböckerna och kaffekoppen.

Kul lördag? Inget liv? Jävla lame människa? Kan hända men jag kan komma på värre saker att säga till mig själv när jag tvingas gå om tvåan sen. Geek weekend it is.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0