Ladda upp med spel inför kylan

Är det möjligt att en säng kan se större ut i ett större rum? Isåfall kan jag utan skam i rösten säga att min är gigantisk! Idag har jag spenderat min tid i skolan på bland annat en make up lektion bestående av "läpplära", mjo. Man kan faktiskt lära sig i skolan hur man kletar på läppstift på bästa sätt. Efter några dystra timmar i kungsgårds salar och korridorer tog jag mig tid till att mysa lite med anna, hennes syrra och mamma över lite käk och sen hann vi även sippra i oss en kopp te och med levande ljus som belysning skratta oss igenom ett parti fia med knuff. Det är verkligen ett bra tips inför höstens bitande kyla, ladda upp med sällskapsspel. Jaa de låter as gay men kvällar och dagar då man inte orkar göra något så är de riktigt mysigt. Och det finns ju inget roligare än att spela "med andra ord" med massa flummiga vänner! Eller så laddar du bara upp med lite roliga suparspel som finns i de flesta "lagerhouse-liknande" butiker ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0