Press the pictures and look back at the summer with me

Spenderade tid på landet med underbara personer, syrran bl.a. Chillade gärnet med sol, bad, cider och jävligt många skratt !
Min älskade bror tog äntligen sitt stora kliv ut i vuxenlivet med hatten på huvvet och för mycket promille i blodet. Blev en härlig kväll för oss andra också som var med och firade honom.

Jag åkte utomlands för första gången med min syster och bästa vän och hennes (min andrahands)familj. Sjukt underbar resa! Massa minnen rikare och hår fattigare anlände jag efter en vecka i sverige igen.
Varken jag eller lisa var med på det årliga midsommarfirandet för första gången och vi fick lite utav en ångestattack där så vi annordnade en egen på lisas veranda. Kunde inte bli mysigare!
Dagarna och tiden sprang iväg och det blev juli.


Jag gjorde även det självklara resemålet och drog, tillsammans med jessica, till nyköping för att festa, chilla och framförallt hälsa på min älskade anna. As kul som alltid!

Jag spenderade fler underbara dagar och nätter ute på ön med Lisa såklart men även julia :) Åkte Lite wakeboard med lisa o bröderna (ja o jonas åkte) och njöt av varje sekund jag fick ute på skön med vinden i håret, solens värme mot huden och andades in östersjöns ljuvliga doft ! Men jag tillbringade även lite tid i stan, gick bl.a. på harry potter 3D med johanna innan jag o julia tog båten från hamnen till landet, riktigt mysig kväll :)
-
DIKT
Jag tonade ner min ilska med lite diktande en dag
-
Resten av juli månad blev såklart underbar, många kvällar på altanen med mina vänner samt brorsan, hans flickvän och deras vänner. Gitarr och live sång, kaffe, cigg och allmänt mys! På tal om live musik så var våran vackra stad norrköping även bra på att bjuda på live musik och jag fick några härliga kvällar där men härlig stämmning från bl.a. maggio, billie the vision och några fler har jag för mig. De kvällarna var underbart härliga!
I augusti var det dags för den årliga kräftskivan och den blev supermysig, ännu en gång live musik, kräftor såklart, gemenskap och sen får vi inte glömma grävlingsattacken!
-
Nu orkar jag inte mer men de här var några favorit tillbakablickar som värmer att se tillbaks på. UNDERBART SOMMARLOV, verkligen !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0