Where the streets have no name

Inkommen från en promenix med johanna. Mysigt mysigt, mysigare om man hade en jacka som värmde och inte bitande kyla som slår än likt en käftsmäll. Jävlar vad kallt det är ! Längtar efter helgen. Anki och jag, inlåsta i mitt radhus med nyllet framför film eller i en läxbok. Ska köpa hem laktosfri mjölk och oboy och leta fram alla husets värmeljus så man kan värma upp mitt alltid så kalla rum. Känns dock varmare nu när det är mörkblått, jag börjar farligt nog gilla färgen...Nej, nej vitt ska det bli. Stupid thoughts !
-
Nu - eclipse, the last one before breaking dawn.
-
AWESOME


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2011-10-13 @ 20:34:51
URL: http://notlost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0