Medans jag pluggar...


Hope

River flows in you

May be

Yiruma spelar så jävla fint, jätte mysigt att lyssna i badet likaså lite tyst i
bakgrunden när man pluggar. Sök på Yiruma på spotify så kan ni också fälla
en tår, hehe ;)

Pussiluss, vaken all night long. Kommer vara så sjukt trött imorgon men får
se till att dricka lite kaffe på morgonen eller något så att jag piggnar till.
Behöver verkligen plugga så jaa :) De är fan mysigt att sitta själv hela natten
när bara jag är vaken här hemma... Kram.


Jag har rätt längd på fingrarna för att spela piano,
ja har riktiga piano händer (skit fult). Taktkänslan
finns dock inte. Haha, innan jag dör ska jag kunna
spela may be eller någon annan av hans låtar, ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0