30e juni 2010

Hej halå! Ännu en varm dag och jag åker äntligen ut till landet igen. 22 grader i vattnet, fyfan va underbart! Lisa kommer nog hit snart så åker vi bara och handlar sen åker vi ut. Jag ska bo i vattnet idag. Det här är första gången det är varmt i år tror jag så jag är överlycklig. Jag skiter i om jag få ryggskott jag ska åka wakeboard också, mohaha :)

Jag kanske inte kommer hem förens på söndag eller så är jag kvar ännu längre om vädret tillåter så det blir nog ingen bloggning på ett tag men ni kan ju kika in och kolla. Jag vet inte om fisen (lisa) tar med sig sitt trådlösa ut men vi får se. Nu LOVAR jag iaf att ta bilder, lovar !! Fan jag har ju en kamera och den måste ju användas !

Ha det super skönt nu i sommar värmen så hörs vi om ett par dagar!


Såhär grym kommer jag vara i slutet av sommaren ! *host*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0