Nu ska jag och min ångest sova

För imorgon har vi matte prov och jag glömde plugga.
Har vant mig vid ledigheten redan nu när jag inte ens har ledigt.
Bra, bra. Ska nog lägga mig i ett bad först föresten. Får se..

Imorgon är det tisdag, första juni och sista "håltimmes dagen"
på jönsbergska. Ja asso vi har haft håltimme varje tisdag så
då har det alltid varit en tripp till stan som gäller. Nu är det slut
med det. Ännu ett tecken på att snart är det dags, dags för
förnyelse. Fan vilken jävla nystart det kommer bli i gymnasiet.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta ;)

Nää nu ska jag dra mig från datan, har suttit farligt länge nu.
Godnatt mina puckon, sov jätte gott och vakna i tid... ! puss.


Kommentarer
Postat av: Jonna

sv: ja riktigt kul att pluttisen har kommit ut nu.

tack sofia ! :)<3

2010-06-01 @ 18:52:08
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0