Day one

Kom till nyköping vid femtiden igår kanske. Handlade lite käk och gick hem till robins lägenhet. Fixade käk och chillade sen fixade vi oss och drog till mannen med samma efternamn som jag. Blev....kul. Tror inte att jag kan dricka energi dryck igen på ett tag och festandet ikväll kommer bli ganska lungt från min sida. Men om ja känner mig själv rätt kommer de nog bli fart påt iaf, de är ju trots allt valborg xd Får se vad som händer och sker alltså.

Nu är jag själv här i lägenheten så tänkte passa på att springa runt lite naken, naevars men ska nog chilla i solen på ballen med lite vatten och en bok. Pretty gay hu ? Men de har ja fan rätt till att va idag, pjuuh. Aja, vid tio över ett tar ja bussen ner till de dom kallar stan *hmpf*. Nej nu var ja taskig...men ska iaf till annas jobb och käka lite. Ni ska bara veta hur jäääävla god mat dom har där, mums ;)

Ae men vi hörs då, o kom ihåg, ta de lugna fisken ikväll...eh fuck it, kör bah !! :)

(bilder kommer efter helgen i think)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0