Ullispullis red

Hejsan svejsan, I'm alive as you can see ! Längesen sist nu och jag har tappat en jävla massa läsare, sånt jag får räkna med, suck ! Hela förra veckan bodde jag i stort sätt hos lisa i hennes stuga, jävligt kul oh mysigt. I fredags åt vi några stycken tacos där borta sen åkte jag hem med Ida hem till henne, hon kom oh hämtade mig. Sen sov jag där sen gick vi upp vid sex och åkte till ullared. Första gången jag var där och de va skit kul oh inte alls så dåligt som en del påstår, kom hem med:
- Väska
- Jeans
- Shorta
- Skor
- Nagellack, nagelfil, nageldekorationer, lösnaglar
- Bh
- Sport-Bh
- 3 trosor
- 2 Tights

Så jag är skit nöjd, men jag orkar inte ta bild påt och hälften är kvar på landet, kanske blir en bild på mig med lite kläder på sen när jag har duschat ohsådär. De var väll allt för stunden, kan bjussa på lite bilder snart kanske, puuuss :)



Kommentarer
Postat av: LIsa

Hahha härligt med vin flaskan mellan bena ;)<33

2009-07-31 @ 13:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0