Men seriöst, driver ni med mig !

Men blääää livet suger ! Det känns som att någon (kanske han som bor i rummet brevid?) har trryckt ner två små jävla pingisbollar i min hals och lagt en glödhet stekpanna på min panna under natten + att han, hon, den, det har tagit ur all jävla luft jag hade i mitt rum så att jag vaknade upp i panik... Ja jag har alltså blivit jävligt sjuk, dö nice. Bästa dan på lovet, den sista bra dagen, då man ska ut oh träffa folk, göra något....ha skräckkmaraton hos någon eller vad fan som helst..det är halloween-sista bra dagen på lovet-en lördag och jag sitter och väntar på att min knorr ska växa ut där bak, när den väl gör de är de nog den enda skräcken jag kommer få uppleva idag (gör mig inte så mycket, är inget vidar fan av skräckfilmer and so on)...

Så hmm, vad ska man hitta på idag då ? Oh javet :D



Jag ska skrämma skiten ur ungjävlarna...frågan är bara hur ? mmmh

Nej va dum ja är, måste vara the funny week som spökar inom mig, japp... Den inleddes igår som grädde på moset...pricken över i:t...snälla döda mig ja kommer bli galen här hemma idag, oh de här är bara början !! -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0