2010s sista dag

Hejsan. Ännu en gång ensam hemma hos anna. Den här gången är hon o jobbar så jag sov ut ordentligt imorse medans hon fick gå upp 6.00, stackars tjej! Aja, har städat lite efter oss här hemma nu, druckit lite te och fixat mig. Om en timme ska jag inte till stan för att gå o käka på annas jobb då, skönt med lite frulle i magen! Sen blir de väll antingen att sitta kvar där och ta de lite lungt, dricka lite kaffe eller så rör jag mig hemåt hit igen. Vi får la see :)

Hoppas ni har de bra där hemma annars ja saknar mina vänner sjukt mycket...o mamma...o rocky...o resten av familjen såklart :( Ae men ja kommer ju hem på söndag så då blir de pusskalas. Puss på ER ! <3


Dålig bild men min älskling för någon dag sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0