H8 ya' all

Jag ska lägga kottar i eran säng, dricka shottar o bli bäng och jag ska aldrig höra av mig.
Jag ska låta mjölken surna, måla de vita väggarna bruna och av ciggen ska mina fingrar färgas gula..
Smälta ost i micron, utan en tallrik
göra stopp i diskhon och börja jobba för en hallick.
Ni ser de bara från ett perspektiv, förlåt att ni inte gjorde något, av erat äckliga liv.
De spelar ingen roll om jag ljuger eller talar sanning,
ni får de hela att låta som en kriminell jävla handling.
Jag ska alltid vara dryg, få skit bra betyg men inte låta er ta del av min skolgång.
Sen ska jag sätta mig på ett flyg, inte ens längta i smyg och skratta mig lycklig till denna fåniga sång....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0