Necklace



Kom på att jag köpte fjädrar och lite saker till ett halsband för några dagar sen. Tog tag i saken nu ikväll
och här har ni resultatet. Jag blev ganska nöjd faktiskt. Ska nog sätta fast de med små säkerhetsnålar när
jag ska använda det och sen ha en tröja som täcker för dem så att alla fjädrar inte samlar sig som en klump
mellan tittsen.

// De här kan jag se framför mig till ett svart/vitt/grått baslinne eller t-shirt med en kavaj över,
svarta stuprörs jeans till de och låga svarta converse samt en portföljliknande väska i svart eller conjaks färgat
skinn, helst secondhand (sådär snyggt sliten) och ett par rayban. Åååh så underbart med vårkläder :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0