and your so naive yes so

Sist jag var uppe hela natten och råpluggade var jag verkligen helt död i skolan och förstörd, jag lovade mig själv då att aldrig mer göra om det. Jag ångrar mig endå alltid efteråt och sömnen är det viktigaste för att jag ska fixa skolan... men om jag nu har två prov imorn. Ett i svenska om litteratur epoker och ett i naturkunskap om celler osv. som jag inte kan ett piss på, alls. Då bryter jag nog det löftet. För det spelar ingen roll hur många gånger jag säger åt mig själv att ta tag i plugget så fort jag får det av läraren, så gör jag det inte. Jag kan inte, utan det jag kan är att sätta mig själv i skiten, that's what I can do the best here in life -.- Då får jag ligga som jag bäddat, denna gång inte alls och sängen får ligga tom och ouppbäddad tills jag kan se skillnaden på en djur- och växtcell, och jag vet vad fanfiction resp. chick lit är för nya genrer. Dags att göra lite nytta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0