Första måndagslektionen

Kom upp som bara fan i tid och är redan klar, hade jag varit hemma nu hade jag blivit perfekt tajmad till rätt buss. Oh nu har jag t.o.m. tvättat sminkborstar, duschat, sminka mig osv.osv. Känner mig riktigt duktig o är redo för en natur lektion, liiie !! fyfan va tråkigt, har dock aldrig varit med på måndagslektionen kom jag på nu så jag ska nog bara hålla käften o se glad ut. Fan, utav de som gått av den här terminen har jag alltså aldrig kommit till den första måndagslektionen. De är ju pinsamt !!
Oerhört trött tjej. Ser nu när blixten är på att det verkligen är dags att införskaffa sig bättre fondation och en ny och ren sminkborste. Inte fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0