Hatar verkliga drömmar


Fyfan vad jag har sovit ut. Somnade efter skolan igår vid 15.00, vaknade 19.00 och blev trött igen vid tolv så däckade då och vaknade halv nio imorse men endå lyckades jag somna om till halv elva. Så jävla skönt ! Måste dock köpa mig en drömfångare för så här hemska drömmar kan jag inte ha. Drömde att jag ägde den perfekta vita skjortan att ha under stickade tröjor. Hade hittat en gammal inne i garderoben, perfekt ! Vaknar upp och har en konstig känsla och inser då..att jag äger ju inte någon jävla vit skjorta, nu måste jag köpa en i alla fall..

När jag var mindre och alla började fixa sina ögonbryn så var mina fortfarande stora som enbuskar. Drömde då att jag fick perfekta, när jag vaknade och gick till spegeln utbrast jag: Dom är förstörda !! i ett jävla tjut, normalt... ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0