I'm not pregnant !!


Går åt mycket mat nu när man äter för två...såg att just igår hade mina läsare höjts lite mer än de tidigare dagarna och de brukar inte vara så att folk läser mer på lördagar så jag antar att de var min fina lilla facerape från brorsan som gjorde att folk gick in och kollade.. Jag är INTE gravid, vore ju lite kul att jag hållt de hemligt så pass länge att jag väntar tills jag får chansen att visa upp en ultraljudsbild som en i klassen även noterade var från 2004? Bra jobbat där.

Men nu i efterhand när min frustation lagt sig så måste jag medge att okej! De var en jävligt bra facerape, eller den blev bra när min faster ringde hem och gratta mina föräldrar till att de skulle bli mormor o morfar, haha herregud !!


Till något annat, mitt kamerakort är spårlöst försvunnet, med alla fina bilder på. Snacka om stressmoment ! Har yrat runt och kollat på alla möjlig konstiga ställen jag kan ha lagt det på men jag hittar det inte någonstans, fyfan !! Och det där kortet kostar ju lite med och jag har verkligen inte råd med att punga upp till ett nytt. FML så att säga...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0