Dessa jävla skolfoton

Går upp på rummet efter att jag ätit och ser klart den sista kvarten på twilight som jag startade igårkväll. Känner sedan, "att dra sig lite en timme vore väll ganska så skönt?" Sätter klockan på en timme och vaknar nu, awesome. Kommit fram till att min hjärna stänger av alla låga ljud såsom mobilljud och behöver en rejäl väckarklocks signal för att reagera.

Hur som helst ! Imorgon är det klassfoto och för att inte se ut som ett emo som jag gjorde förra året så ska jag nu vara berädd med lite fina lockar (hoppas det inte regnar), en fin och ren sminkning och kanske lite färg på tröjan. Förra året hade jag dock gårdagens smink plus lite extra på morgonen, ett okontrollerbart morgonruffs, en halsduk och svarta kläder. Leendet var ju inte heller riktigt med i svängarna utan munnen gick mer än vanligt nedåt...Så om jag tänker efter så kan det ju inte bli värre...

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0