Tradera eller blocket?

Jag har på tok för många kläder för mitt eget bästa känner jag när min "häst" är överfull samt min gigantiska garderob och skrivbordsstol, då är det dags att ge sig. Tyävrr är det ju så att många kläder bara hänger där och de kommer fortsätta göra det. Man tänker att man ska använda dem någon gång, något tillfälle kommer nog eller den här ska jag har när jag gått ner några kilon o blablabla. Jag kommer inte använde plagget och när jag tappat kilon är det roligare att köpa något nytt. Och jag vill inte kasta kläderna så vilket är bäst, blocket eller tradera ?


Kommentarer
Postat av: madde

istället för tradera o blocket, kan du ge kläderna till mig ;D

2011-10-31 @ 22:01:28
Postat av: sofia

sv. hehe nä men du kan få köpa ;)

2011-11-01 @ 01:43:07
URL: http://unwrittenlife.blogg.se/
Postat av: madde

nae tack :)

2011-11-02 @ 23:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0