Underbara fredag, eller

Slapp skoldag. Gjorde en ansiktsbehandling på Jeni sen drog jag hem. Den börjar sitta utantill nu så jag är glaad, bara naglar jag måste bli lite bättre på. Och make är ju självklart något jag alltid kommer vilja utvecklas inom. Funderar på om jag skulle köpa hem lite saker för att färga fransar och bryn ohsen ha lite kundservice hemma med kompisar. julia, du håller i min ekonomi ;) Behöver dock bli bättre på att noppa brynen iof men de är väll bara att träna. Börjar ändra inställningen nu till, jag vet att jag kan, insett att jag kommer lite längre då.

Nu ska jag fortsätta här med mitt kaffedrickande och lära mig hur man ritar en igelkotte från mjölkens baksida, awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0