Wtf i haven't got any costume yet...

Idag hade tydligen kunskapsg. sin halloweenfest. Varför det är en vecka innan halloween vet jag ej men kanske för att man ska göra andra saker/festa lite till just den helgen det är...Ae jag har ingen aning. Vet bara att gymnasiefester inte riktigt är min grej. Massa folk gör mig nervös så då super jag som en jag vet inte vad ohså gör jag bort mig. Kör på hemma festa nästa helg ist, förhoppningsvis, med massa folk från nyköping :) Det kan bli jävla kul ska ni se.

Själv har jag haft ont i huvvet sen jag vaknade, övergick till feber nu på kvällskvisten så sov två timmar och nu är jag bara seg. Därför blir det nog att se på lejonkungen och sen remember me, nästa film på listan över vinterns lovefilms ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0